Automatiseer jouw documenten

Laat de workflow jouw contracten, offertes of inschrijvingen automatisch verwerken

Van formulier naar document

Met de workflow van Nobleton hoef je nooit meer een contract of een ander document uit te printen, te scannen en/of fysiek in te (laten) vullen.

Het is simpel: jij stuurt ons jouw document op en wij bouwen voor jou een gebruiksvriendelijk formulier op maat. Wanneer iemand het formulier invult stelt onze applicatie het document automatisch op en verstuurt het direct een kopie naar jou (en de gebruiker).

De workflow kan zo minimalistisch of uitgebreid worden gemaakt als je zelf wil. Het kan worden gebruikt voor simpele inschrijfformulieren of ingewikkelde juridische documenten.

Hoe werkt het?

Prijs

Voor het laten opzetten van een workflow betaal je eenmalige opstartkosten aan het begin en daarnaast een maandbedrag om de workflow te onderhouden. De prijzen kunnen variëren op basis van hoe uitgebreid de workflow moet zijn.

  • Gebruik je eigen document-template
  • Onbeperkt gebruiken
  • Documenten digitaal laten ondertekenen
  • Automatische mail-verzending
  • Onbeperkte ondersteuning & onderhoud
  • Een persoonlijke link (nobleton.nl/mijnwebsite)
  • Eventueel te beveiligen met een wachtwoord

Vanaf

€0,- *

Opstartkosten

+

Vanaf

€29,99

Abonnenementskosten

*Omdat veel ondernemers zijn getroffen door de coronacrisis rekenen we tijdelijk geen opstartkosten voor basispakketten. Bij grotere opdrachten gelden de normale tarieven.

Prijzen zijn excl. btw